CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

MeMo HaTi...


Isnin, Julai 27, 2009

HAPPY 63th BIRTHDAY.....

"SELAMAT PUJA USIA KEBAWAH DULI ...
SEIRING BERGULIRNYA WAKTU...
TETAP GAH BERTAHTA ...
LAILA DAN BIJAKSANA....
WAKTU BEREDAR LARI ...
KIASAN TETAP MERANGKAK...
TAMPA LELAH TERUS BERARAK.....
.........smaya1709---@>---
2 b continue....(nak mimpi cari ilham nak sambung kiasan ni)....hehehhehe...

RASA MALAS YANG TAK MALAS.....

ISH...berat rasa nak update blog ni...bukan takde idea ...cuma feel kite tak berapa nak pass hari ni....tapi ntah camana degil nak update jugak....
smlm kite g majlis pertunangan cousin belah hubby....mcm biasa lah bila dah kumpul tu best jugak sebab jarang gather....biasa waktu2 ni lah kite kan gosip2...ala gosip yg best le tu...
mariah tu jgn cakap lah....belah hubby ni memang happening lah...masing2 gan watak2 nye... tengok je lah ni pic yang kite upload ni ...nak ambik pic punye lah susah ...bukan ape masing2 sibuk nak jadi pengurusi tak bertauliah....hehhehe ...
ha ni lah antara snap yang kite hentam je ...
harap nak tumpang sekaki c tukang gambar pro je lah nampak nye...nak tengok pic yang proper tu nanti...
ape tak nye...camera kite takde batt lah pulak ...ish camana lah kite boleh miss check batt tu...kacau betul...tapi sempat jugak lah kite snap2 antara anak2 buah hubby kite yang last kite jumpa masa baru lahir...sekarang dah cantik2 n cute2....name pun kite lupe nak tanye...ish betul lah jln2 ayam...(eh ade ke ayat tu...)ape pun layanz je lah snap2 ni.....


ni lah June(selamat ....selamat ape yea...? heheheh...)

ni memang tak boleh diam ....ellow....


bby DAHLIA....alahai geramnye gan pp tu...


Ha yang ni lah kite tak tau name nye ni...SORRYYYY.....ape pun u r so cute....

Jumaat, Julai 24, 2009

$580...KANTOI.....

hehehehehahhaha....
aduz...alahai betul lah kite ni tak tau ape sal keta...tau pakai je lah nampak nye...
nak jadi tauke keta memang kan cepat kaya kite ni....hehehehheh...ape tak nye ...ha meh baca kite nak habaq.....

kisah kite ni happen dlm minggu lepaz ni lah...ala takde keje lah kata kan...ikut lah hubby ronda2 n buang duit...heheh...
second stop ni yang kantoi ni...
ala kite singgah lah kedai keta(ala bukan agen keta...tempat jual perhiasan keta tu..)...tengah kite belek2 tengok2 ...terpikat lah kite gan satu benda ni....
ala benda ni...hehehehhe



hehehehehahhaha....
kite siap tanye lah kat tauke tu .." tauke ni berapa harga ni...?"
tauke tu jawab lah gan sengih nye tu(nak tarik duit lah tu) hehehe" ni $580 o....lu angkat la..ini cantik ma...bla..bla..bla..!
ha yea lah tu...banyak lah lu punye angkat...ala tu dlm hati je tu...
"mak i...mcm ni $580...eh ni biar betul ni...mati lah .. eh patut pun cepat kaya tauke ni..." hehehheh ni pun dlm hati je....
eh yang hairannye ...hubby kite ni buat muke selamba je...
eh dia ok ke nak beli ni...
kite siap berkira2 lah dlm hati...1 dah $580....nak kena beli empat lagi...$580 kali gan 4 ....$2320....mak i....mahal nye....

oleh sebab hati dah tak tahan....ni tak boleh jadi ni...kena tawar jugak ni kat tauke ni...
so ape lagi kite pun mula kan lah gerak khas kite yang tak amatur ni....heheheh
"tauke tak de diskaun ke...?".....
tauke tu pun ape lagi...paham2 je lah kalau cina ni...mana nak timbang rasa....
tak puas hati jugak...kite tembak lagi....heheheh
"tauke yang 1 ratus tak de ke...?"
"aya amoy ah mau yang satu ratus a....susah la itu mcm...lu mau angkat satu saja a.....blablabla...?"

ha...? eh tauke ni biar betul....
la..........hahhahahahaahehhehhehehehhe......
guling2 kite tau....
mak i...
rupenye harga $580 tu tuk empat biji lah 2....hehehehehehhehhahahhahah........
aduz habiz kantoiiiiiii...........

ya ampun...seumur2 kite ni tau tau lah kite rupenye benda tu memang jual set....
ish.....
ape tak nye...dia tayang sebiji je..tu yang kite ingat harga tuk sebiji tu....hehehehhahahhahah....

rasa mcm dlm tempurung pulak kite....hehehehhahhahah....
ish kalau hubby tau ...memang .....

amboi gelak sakan nampak...ha guling jgn tak guling...
yelah tu...

HA ...DAH JUMPA...

masih kisah selongkar ...hehehhaaha....la tak sangka pulak tengah nak selongkar2 ni ...kite jumpa jugak yang kite cari...
alahai...dah berkulat pic ni ...apa tak nye lama tak bukak...ni masa nak scan ni pun nak bukak susah..nampak nye kena beli album baru lah ni pulak...

ha tak pe layanz je pic2 kite ni...


ha pic ni ambik masa tahun 2002 kalau tak silap...masa Dato' dtg kena undang buat ceramah motivasi...tapi kite tak sempat datang ...so tu yg nasib sepupu boleh ajak Dato' singah rumah dia...caya lah Dato' sporting habiz...(ha jiraukan wanita baju hijau tu...hehehehe)


pic ni pulak, lagi lah season ...ni kenangan kite masa tengah join amway..tahun ...tak ingat pulak...tapi ape yang best nye kite antara yang termuda join amway masa tu...heheheh...kalau tak silap umur 18 kot...

wat ever...this moment was a history...n wll never come 2 rewind juz a time 2 recall it back...-smaya1709

RINDU LAGI....VS .....

Kite tengah rindu berat lah nampak nye...pada siapa tu ...ha tengok je lah pic kat bawah tu....oleh sebab tak tau nak buat ape..kite selongkarlah album kite yang dah tua ni...fulamak ....lagi lah ...ha tau lah...bila tengah asyik belek2 pic ...huhuhuhuhuhuuhu....tak tau lah cmana nak cakap...bagi yang tau kisah kite ni...ha faham2 je lah...berat sangat rasa nye ....
hujan dlm hati je lah...




"rindu sangat...
eh dia tau ke...?
dia kesah ke...?
apa nak paksa...
kite yang rindu...
ape nak buat dah rindu ..."-smaya1709




pic ni kite ambik masa lepas ngail tau...dekat pantai...papa masih tentera lagi masa tu..ni tempat gan perlaguhan kapal lah ni...ha tengok kite tengah ambik pose muka selamba...hehhehe...mizz that moment wit u papa...really mizz u now n 4 ever...

pic yg ni pulak sama hari cuma ni kite singah lah kejap kat tepi pantai...tak jauh pun...(pic masa muda dulu...ish ..ni pun masih muda lagi tau..ehehheh)