CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

MeMo HaTi...


Jumaat, Ogos 21, 2009

Pu3 & c-KuDa.......

hehehehe.....aduz....
pu3..? kuda...?...
ni lah yang membuatkan pu3.....ish...layan je lah....


ni happen masa kite tengah kemaruk nak g bridex ari 2....ala kan ke bridex tu bertempat berdekatan gan kandang kuda..ape tak dekat nye ....kite park keta pun dekat2 sana lah jugak...nak ke bangunan bridex tu kite mesti lah lalui jalan kandang tu...ala nak cepat lah kononnye( walhal nak tengok kuda....hehehhe)....dlm hati dah set awal2 nak hubby ambik pic kite dekat kuda...kite siap cakap lagi kat hubby kite nak cuba pegang kalau boleh....hehehhe( ha banyak lah...)heheh.........
dlm otw tu kite siap lah terpikat gan kuda2 tu....wah....fulamak tinggi dan besar nye ckuda ni.....ish ingat kan tak lah besar dan tinggi mcm2....dlm kite tercongok keasyikan tengok benda tu hubby mcm takut2 ....tak nak hampir langsung....dia memang fobia habiz nak dekat benda tu ..kata nye takut kena tendang....(hehhheheh.....dah kena lah tu...)
ish kite ni degil jugak jenis nye...beria2 sangat nak ambik snap...c kuda ni pulak mcm faham2 kite nak ambik snap dia....nak djadikan ceta.....dah teringin yang teramat sangat kite paksa lah jugak hubby ambik snap kite dekat ckuda ni.....
dlm kite tengah berdiri siap ala2 pu3 gitu...tetiba kuda ni kuar lah bunyi dia....makkkkkk~~~~~~~~~~terkezut nak tercabut jantung kite.....aduzz...~~~kite hampir2 nangis tau ...sebab terkezut yang teramat sangat....hubby pulak guling2 gelak kan kite.....ish ....marah jugak kite kat hubby sebab !@#$%^&*()...(yang tak pasti dan memang takde sebab pun)...hehhhehehhe....ish....2 lah degil sangat nak sangat berangan naik kuda segala.... ha tau la....banyak lah....nak naik kuda...ish2...dengar bunyi dah kecut....ape lagi nak naik....tapi hubby sempat jugak snap pic kite masa kite pose maut gan kuda tu.... ha tengok pic ni


ha dah terkena ....tapi masih degil....nak jugak snap ckite ni....ish2...ha tak berani nak dekat kite snap dari belakang pokok nyiur....heheheheh.....

dlm banyak2 kuda dsana tu ni lah antara yang berjaya mengoda kite ....hehehhe...ntah2kite je yang perasan kuda tu wat tak tau je....ish....

rindu nye gan ckuda tu...bila lah agak nye yea kite nak jumpa lagi yea...2011 nanti kot....hehhehehe....ha berangan je lah ....hehehheh ha tau tak pe...

Khamis, Ogos 20, 2009

AkSi BrIdEx Pt.2.......

ha banyak lah ...ni lah aksi bila budak kecik turun padang....
ha tau la...ntah ape lah yang dia sibuk nak tropong 2...org tengok aksi jet kat atas dia tropong kat bawah...ntah nampak ke tak...bila kite tanya dia nampak ape ...dia jawab selamba...." ada.....kuya....teta....mama...babah....."...ha banyak lah....heheheheheh...

ni lagi la...bila dah penat dia ambik buku(ntah dia tau ke tak ape lah yea yg ade dlm fikiran diorang ni...)yang kite dah seminggu pun belum buka buku tu dia dah khatam pun.......duduk kat tengah2 org jalan ...macam lah port tu dia yang punye....

ha ni lagi tak de tune langsung...tunjuk berkali2 pun masih salah....hheheheeh...memang bukan pakar dia pun......heheheheheheh....


yang ni tak payah tunjuk pun dah pandai...mcm biasa2 je budak kecik sakang ni kan...ish2...berangan sangat nak pegang...ha pegang..kite salute lah sebab benda ni mcm yg betul...berat sama gan yg asal...bak kata pepatah "kemana tumpahnye kuah kalau tak ke nasi..."

rase nye tu je lah tuk kali ni bagi yg nak tengok banyak tu singgah je lah kat fb kite .......so see u again BRIDEX 2011....!!!!

Selasa, Ogos 18, 2009

BRIDEX 2009..

BRIDEX 2009- hmmm....ape yea...susah nak explain ..tapi semua tau kot ape ...penting jugak bridex ni ...boleh tambah pengetahuan kite paling tak pun tau lah sikit2...yelah kalau yang tak minat u tak pe lah...tapi kalau kite ni minat ke tak memang dah ade kena mengena lah jugak sebab lahir dlm keluarga tentera. tu yang rasa tak lengkap kalau tak attend....takpe lah layan je lah snap yg sempat kite ambil hari 2 sekadar tuk berkongsi.....









ni lah sebahagian je tau ...nak upload semua memang banyak lah....tapi tak pe next n3kite try upload yang part 2
lagipun line tnet ni jelos sangat....sangkut2...eeee....geramnye....(opss ha tengok komplen lagi....)hehhe.....

Isnin, Ogos 17, 2009

SuKaRnYe....BoLeH kE..?

ish degil betul kite ni....ehheheh....betul kata kak NB kite ni banyak sangat mengeluh....dan tak elok tuk kesihatan mental dan hati.....heheeh..mcm tak bersyukur je kan kite ni(ha semua kite2 ni lah...bukan kite je tau..)....banyak sangat songeh....banyak sangat komplen itu ini...

takpe2 leh sebab kite tak nak habukkan blog ni kite n3 jugak walau otak tengah lagging ...(ha tengok ...komplen lagi...hehheheh)yelah blog ni lah peneman kite ala2 diary gitu....isyeman....betul ape, kite punye suka lah kan nak masukkan n3 ape2....org nak baca ke tak ke...lantak je...eh mcm hot lah pulak tune nye tu....heheheh....ape pun yang penting minat kite nak cakar ayam kat blog ni...kite tulis ape2 je asal kite happy dan tak ganggu org.......bak kata hubby kite.."macam u belajar subjek maths kalau wak tak minat tak jalan punye...walau sesenang mana pun nak hafal formula(alah ulam dia lah tu.....jgn marah sayang u...)ehhehe...tak guna kalau tak minat.."...tapi betul lah kalau tak minat mana boleh jadi kan...ape2 je lah tu makna nye...

CONTOH NYATA:
KITA....apa lagi masa ni kite belum capai kepuasan dlm bekerja...maknanye kite tak berasa ade kepuasan dlm bidang keje kite sekarang ni...ish betul ke tu ayat kite tu....tak semua org kan faham ape keinginan kite...
minat kite lain keje kite lain....ish tak faham aku...alah salah kite jugak ....( ha tengok komplen lagi...heheheh)....EEE....SUKARNYE ....BOLEH KE...?

takpe2 sabar kite tengah usahakan lah ni....hehheheh.....timba pengelaman dulu...kalau ade peluang teringin sangat nak sambung belajar lebih tinggi...dan impian jugak nak cepat2 ade usaha sendiri...bisniz le tu....
"SABAR IMPIAN AKAN KU GAPAI KILAUAN ITU..AKAN KU DAKAP BAHAGIA ITU AKAN KU KONGSI GEMILANG ITU...."-SMAYA1709....

Ha tau takpe....org nak cakap aku berangan ...ala biar lah org nak kata ape...org nak kata ape2 pun bantai je lah...free aku tak kisah bukan bayar pun....heheehe...kite tak rugi ape...untung lagi lah...untung sebab tu satu cabaran dan kan ade hasilnye...

menulis ni pun satu ...kalau tak minat..ha dah jgn menulis....baca je ....lagi le tak banyak yang minat....hahahhahahehheeh...ala kite acah aje tu...pandai2 kite je kan...heheheh...ha kan dah kata ni blog kite diary kite... kite punye suka lah nak kata ape...tapi bahasa kite jaga tau....okey lah ...ape pun kalau ade salah silap tolong maaf lah yea...

eee...susah nye ...boleh ke aku ni...?....ish ha tengok komplen lagi...

Khamis, Ogos 13, 2009

BiLa MaTa MeRaJuK.....

ish apasal mata belum nak tido ni...(ala ape tak nye baru bangun tidu...).ala jom kite cuci mata layan je pic2 kite kat bawah ni







..
entah sejak dua menjak ni suko bebenor kite kumpul pic2 panorama ni...salah satu yg kat atas 2 ade lah kite selitkan pic masa gerhana belum lama ni.....
bagi yang tak suke tu sudi2 je lah yea join sekali cuci mata...