CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

MeMo HaTi...


Selasa, November 03, 2009

SaRaPaN By ReQuEsT.....hehheh...

salam ....
ha korang sarapan ape smlm ...?
pagi ni serapan ape..?
ha ni saje je nak kongsi sapan kite yang smlm....
sebenar nye kite tak biasa makan benda nih bukan tak pandai cuma dah sering kali d buat ...dah kenyang lah pulak rasenye...
.sebelum...

selepas...gebu tak....hehhehe...

oke lah pagi smlm anak kite request ni....so rase nye malas nak buat2 ni..tapi dah d mintak by request kan...ha buat jugak lah ...kesian jugak anak2 nak makan ....heheheh...ala mak nye pun teliur jugak...pekenalah pulak gan kari daging....tapi ntah tak semana2 terfikir lah jugak ...boleh ke makan cecah gan yang lain....so ape lagi ...kite cuba lah cecah gan susu manis ...gan jem kaya ...hmm boleh jugak nih....

tempat korang ade tak benda nih....kalau kat kite nih kite panggil "TUMPI".....makan nye boleh mcm tu je atau nak cecah pun boleh jugak....yang pasti nilah favarite anak2 kite...selalu d minta by request......yelah sesekali buat kan bagus jugak....


simple kan serapan kite ...tapi mengenyangkan....nyam2....

1 ulasan:

NORHAYATI BERAHIM berkata...

yatie nampak sedap aje..terliur pulak menengoknya, tempekkanlah resipi, mana tau..akak boleh cuba,
kalau kat sini tumpi, lain..dia sejenis kudapan...