CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

MeMo HaTi...


Jumaat, September 11, 2009

AkU DiUjI LaGi........

assalamualaikum....
hmm...nak masuk n3 ape yea...puasa kite minggu ni alhamdullilah ..
cuma....
sejak dua hari lalu anak kite (DANIAL)....panas badan datang lagi....baru je minggu lepas kuar dari ward ....aku diuji lagi ....takut menjadi parah ..hari ni kite bawa kehospital kembali....sama jugak dua hari batuk nye menjadi2 sampai mlm tidurnye pun tak lena....

ha tengok..kena quarantin penuh...tapi sebab degil dia nak kuar jugak sebab tak tahan duk kat dlm ..kata nye bertambah lah 'leloh' nye bila lama kat dlm..ape tak nye sejuk tahap kritikal bagi yang leloh.....

"ma ade mcm gaban tak rupe kite mcm ni"....hihihi eeee...pandai2 je dia ni...

hancur hati ku bila mengenang dikau dtusuk2~~~~~...

so sekali lagi kite kena duduk kat 'hotel' ni.....apa pun kite sanggup berkorban demi tuk anak kite...kite ketepikan dulu hal kite....
banyak perancangan nak dbuat dlm 2-3 hari ni nampaknye terpaksa lah pospone dulu...ala jiran2 sebelah dah sebuk jemur karpet cat2 rumah ...kite satu pun belum gerak lagi....kira punye kira ...berapa hari je lagi nak raya...aduzzz....parah mcm ni....hihihi....
lagi sekali dia kena admit kat ward yang sama cuma bilik je lain....heheh...sejuk nye kat dlm ni rase nak berkumpal je....hihihihi...kalau kat rumah sejuk mcm ni memang lah best sebab boleh zzzzz dari mlm ke mlm kembali...hiihihih...pandai2 je kan pu3 ni....hmm..nak layan mata jab malam ni nak bertani kat fb....alahai nak ke tandas jauh la pulak ...lagi pun sejuk2 mcm ni memang malas lah nak pegang air....takpe2 sabar2....hihihi....

2 ulasan:

NORHAYATI BERAHIM berkata...

alahai..siannya danial, harap2 dia da sembuh ya..lagipun raya tak lama lagi ni..

yatie@smaya1709 berkata...

insyallah kak...makasih....harap2 gtu lah....aa ..