CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

MeMo HaTi...


Khamis, September 17, 2009

I LiKe.....

"sebelum ini tak ada yang mampu....
mengajar ku untuk bertahan dikala sedih..
sebelum nya ku ikat hati ku..
hanya tuk aku seorang ...
sekarang kau dsini hilang rasanya....
semua bimbang tangis kesepian...
kau buat aku betanya....
kau buat aku mencari tentang rasa ini aku tak mengerti..
akan kah sama jadi nya bila bukan kamu
lalu senyum mu menyedarkan ku....
kau teman(cinta) pertama dan terakhirku...
sebelumnya tak mudah bagiku tertawa sendiri dkehidupan yang kelam ini ...
sebelum rasanya tak perlu...
membagi kisah ku tak ada yang mengerti...
sekarang kau disini hilang rasanya semua bimbang tangis kesepian...

bila suatu saat kau harus pergi jangan paksa aku untuk cari yang lebih baik...
kerana senyum menyedarkan ku kaulah teman(cinta)pertama dan terakhirku...."


suka sangat ngan lagu ni sebab nye....hmmm..... tak tau bagi yang tahu kan faham semua nye...
ala yang braket tu sebenarnye yang asal cuma kite pandai2 sendiri je tukar 'teman'...sebab ia kan nampak lebih universal...kan...
hope u all suka...
obtw lagu ni dari Sherina-cinta pertama dan terakhirku....

Tiada ulasan: